University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Lovrić, I. (2020). Utjecaj društvenih mreža na odluke i ponašanje mladih potrošača (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:853394
Lovrić, Iva. "Utjecaj društvenih mreža na odluke i ponašanje mladih potrošača." Master's thesis, University of Pula, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:853394
Lovrić, Iva. "Utjecaj društvenih mreža na odluke i ponašanje mladih potrošača." Master's thesis, University of Pula, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:853394
Lovrić, I. (2020). 'Utjecaj društvenih mreža na odluke i ponašanje mladih potrošača', Master's thesis, University of Pula, accessed 04 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:853394
Lovrić I. Utjecaj društvenih mreža na odluke i ponašanje mladih potrošača [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2020 [cited 2024 November 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:853394
I. Lovrić, "Utjecaj društvenih mreža na odluke i ponašanje mladih potrošača", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:853394