University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Benčik, T. (2021). Marketinške komunikacije udruge putem društvene mreže na primjeru udruge IAESTE (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:219381
Benčik, Tena. "Marketinške komunikacije udruge putem društvene mreže na primjeru udruge IAESTE." Undergraduate thesis, University of Pula, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:219381
Benčik, Tena. "Marketinške komunikacije udruge putem društvene mreže na primjeru udruge IAESTE." Undergraduate thesis, University of Pula, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:219381
Benčik, T. (2021). 'Marketinške komunikacije udruge putem društvene mreže na primjeru udruge IAESTE', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 26 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:219381
Benčik T. Marketinške komunikacije udruge putem društvene mreže na primjeru udruge IAESTE [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2021 [cited 2024 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:219381
T. Benčik, "Marketinške komunikacije udruge putem društvene mreže na primjeru udruge IAESTE", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:219381