undergraduate thesis
Digitalizacija u Hrvatskoj: poslovni slučaj akvizicije marketinške agencije

Bakija, Marina
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Bakija, M. (2021). Digitalizacija u Hrvatskoj: poslovni slučaj akvizicije marketinške agencije (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:514739

Bakija, Marina. "Digitalizacija u Hrvatskoj: poslovni slučaj akvizicije marketinške agencije." Undergraduate thesis, University of Pula, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:514739

Bakija, Marina. "Digitalizacija u Hrvatskoj: poslovni slučaj akvizicije marketinške agencije." Undergraduate thesis, University of Pula, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:514739

Bakija, M. (2021). 'Digitalizacija u Hrvatskoj: poslovni slučaj akvizicije marketinške agencije', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 26 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:514739

Bakija M. Digitalizacija u Hrvatskoj: poslovni slučaj akvizicije marketinške agencije [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2021 [cited 2024 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:514739

M. Bakija, "Digitalizacija u Hrvatskoj: poslovni slučaj akvizicije marketinške agencije", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:514739

Please login to the repository to save this object to your list.