University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Bakija, M. (2021). Digitalizacija u Hrvatskoj: poslovni slučaj akvizicije marketinške agencije (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:514739
Bakija, Marina. "Digitalizacija u Hrvatskoj: poslovni slučaj akvizicije marketinške agencije." Undergraduate thesis, University of Pula, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:514739
Bakija, Marina. "Digitalizacija u Hrvatskoj: poslovni slučaj akvizicije marketinške agencije." Undergraduate thesis, University of Pula, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:514739
Bakija, M. (2021). 'Digitalizacija u Hrvatskoj: poslovni slučaj akvizicije marketinške agencije', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 26 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:514739
Bakija M. Digitalizacija u Hrvatskoj: poslovni slučaj akvizicije marketinške agencije [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2021 [cited 2024 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:514739
M. Bakija, "Digitalizacija u Hrvatskoj: poslovni slučaj akvizicije marketinške agencije", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:514739