University of Pula Department of Interdisciplinary, Italian and Cultural Studies
Cite this document
Papić, M. (2020). Inovacije u brendiranju turističkih destinacija (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:521015
Papić, Mirna. "Inovacije u brendiranju turističkih destinacija." Undergraduate thesis, University of Pula, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:521015
Papić, Mirna. "Inovacije u brendiranju turističkih destinacija." Undergraduate thesis, University of Pula, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:521015
Papić, M. (2020). 'Inovacije u brendiranju turističkih destinacija', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 02 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:521015
Papić M. Inovacije u brendiranju turističkih destinacija [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2020 [cited 2024 November 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:521015
M. Papić, "Inovacije u brendiranju turističkih destinacija", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:521015