Taletović, N. (2021). Utjecaj društvenih mreža na potrošačke navike generacije Z (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:347558
Taletović, Nina. "Utjecaj društvenih mreža na potrošačke navike generacije Z." Master's thesis, University of Pula, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:347558
Taletović, Nina. "Utjecaj društvenih mreža na potrošačke navike generacije Z." Master's thesis, University of Pula, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:347558
Taletović, N. (2021). 'Utjecaj društvenih mreža na potrošačke navike generacije Z', Master's thesis, University of Pula, accessed 02 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:347558
Taletović N. Utjecaj društvenih mreža na potrošačke navike generacije Z [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2021 [cited 2024 November 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:347558
N. Taletović, "Utjecaj društvenih mreža na potrošačke navike generacije Z", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:347558