University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Hodžić, D. (2021). Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803362
Hodžić, Damir. "Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala." Master's thesis, University of Pula, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803362
Hodžić, Damir. "Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala." Master's thesis, University of Pula, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803362
Hodžić, D. (2021). 'Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala', Master's thesis, University of Pula, accessed 26 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803362
Hodžić D. Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2021 [cited 2024 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803362
D. Hodžić, "Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803362