Međeral, A. (2022). Digitalni marketing u turizmu-strategijski i provedbeni marketinški plan razvoja turizma Varaždinske županije (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:970701
Međeral, Andrej. "Digitalni marketing u turizmu-strategijski i provedbeni marketinški plan razvoja turizma Varaždinske županije." Master's thesis, University of Pula, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:970701
Međeral, Andrej. "Digitalni marketing u turizmu-strategijski i provedbeni marketinški plan razvoja turizma Varaždinske županije." Master's thesis, University of Pula, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:970701
Međeral, A. (2022). 'Digitalni marketing u turizmu-strategijski i provedbeni marketinški plan razvoja turizma Varaždinske županije', Master's thesis, University of Pula, accessed 02 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:970701
Međeral A. Digitalni marketing u turizmu-strategijski i provedbeni marketinški plan razvoja turizma Varaždinske županije [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2022 [cited 2024 November 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:970701
A. Međeral, "Digitalni marketing u turizmu-strategijski i provedbeni marketinški plan razvoja turizma Varaždinske županije", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:970701