University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Tomić, J. (2022). Utjecaj pandemije COVID-19 na marketinšku organizaciju poduzeća s naglaskom na e-trgovinu (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:495479
Tomić, Josipa. "Utjecaj pandemije COVID-19 na marketinšku organizaciju poduzeća s naglaskom na e-trgovinu." Master's thesis, University of Pula, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:495479
Tomić, Josipa. "Utjecaj pandemije COVID-19 na marketinšku organizaciju poduzeća s naglaskom na e-trgovinu." Master's thesis, University of Pula, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:495479
Tomić, J. (2022). 'Utjecaj pandemije COVID-19 na marketinšku organizaciju poduzeća s naglaskom na e-trgovinu', Master's thesis, University of Pula, accessed 03 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:495479
Tomić J. Utjecaj pandemije COVID-19 na marketinšku organizaciju poduzeća s naglaskom na e-trgovinu [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2022 [cited 2024 November 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:495479
J. Tomić, "Utjecaj pandemije COVID-19 na marketinšku organizaciju poduzeća s naglaskom na e-trgovinu", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:495479