University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Radović, I. (2023). Utjecaj sustava upravljanja odnosim s klijentima u fitness industriji na primjeru fitness centra AP LAB (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:976797
Radović, Ivana. "Utjecaj sustava upravljanja odnosim s klijentima u fitness industriji na primjeru fitness centra AP LAB." Master's thesis, University of Pula, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:976797
Radović, Ivana. "Utjecaj sustava upravljanja odnosim s klijentima u fitness industriji na primjeru fitness centra AP LAB." Master's thesis, University of Pula, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:976797
Radović, I. (2023). 'Utjecaj sustava upravljanja odnosim s klijentima u fitness industriji na primjeru fitness centra AP LAB', Master's thesis, University of Pula, accessed 15 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:976797
Radović I. Utjecaj sustava upravljanja odnosim s klijentima u fitness industriji na primjeru fitness centra AP LAB [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2023 [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:976797
I. Radović, "Utjecaj sustava upravljanja odnosim s klijentima u fitness industriji na primjeru fitness centra AP LAB", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:976797