master's thesis
Čimbenici atraktivnosti poslodavaca u očima Generacije Z

Križman, Ana
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Križman, A. (2023). Čimbenici atraktivnosti poslodavaca u očima Generacije Z (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:631953

Križman, Ana. "Čimbenici atraktivnosti poslodavaca u očima Generacije Z." Master's thesis, University of Pula, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:631953

Križman, Ana. "Čimbenici atraktivnosti poslodavaca u očima Generacije Z." Master's thesis, University of Pula, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:631953

Križman, A. (2023). 'Čimbenici atraktivnosti poslodavaca u očima Generacije Z', Master's thesis, University of Pula, accessed 10 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:631953

Križman A. Čimbenici atraktivnosti poslodavaca u očima Generacije Z [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2023 [cited 2024 November 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:631953

A. Križman, "Čimbenici atraktivnosti poslodavaca u očima Generacije Z", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:631953

Please login to the repository to save this object to your list.