master's thesis
Uporaba tehnologije umjetne inteligencije (UI) među marketinškim agencijama u Republici Hrvatskoj

Ljubenović, Lara
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Ljubenović, L. (2024). Uporaba tehnologije umjetne inteligencije (UI) među marketinškim agencijama u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:665815

Ljubenović, Lara. "Uporaba tehnologije umjetne inteligencije (UI) među marketinškim agencijama u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Pula, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:665815

Ljubenović, Lara. "Uporaba tehnologije umjetne inteligencije (UI) među marketinškim agencijama u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Pula, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:665815

Ljubenović, L. (2024). 'Uporaba tehnologije umjetne inteligencije (UI) među marketinškim agencijama u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, University of Pula, accessed 16 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:665815

Ljubenović L. Uporaba tehnologije umjetne inteligencije (UI) među marketinškim agencijama u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2024 [cited 2024 September 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:665815

L. Ljubenović, "Uporaba tehnologije umjetne inteligencije (UI) među marketinškim agencijama u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:665815

Please login to the repository to save this object to your list.