Perić, L. (2024). Utjecaj zastupljenosti i načina prikaza LGBTQIA+ likova u računalnim igrama na zadovoljstvo i ponašajne namjere igrača (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:335969
Perić, Laura. "Utjecaj zastupljenosti i načina prikaza LGBTQIA+ likova u računalnim igrama na zadovoljstvo i ponašajne namjere igrača." Undergraduate thesis, University of Pula, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:335969
Perić, Laura. "Utjecaj zastupljenosti i načina prikaza LGBTQIA+ likova u računalnim igrama na zadovoljstvo i ponašajne namjere igrača." Undergraduate thesis, University of Pula, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:335969
Perić, L. (2024). 'Utjecaj zastupljenosti i načina prikaza LGBTQIA+ likova u računalnim igrama na zadovoljstvo i ponašajne namjere igrača', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 10 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:335969
Perić L. Utjecaj zastupljenosti i načina prikaza LGBTQIA+ likova u računalnim igrama na zadovoljstvo i ponašajne namjere igrača [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2024 [cited 2024 November 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:335969
L. Perić, "Utjecaj zastupljenosti i načina prikaza LGBTQIA+ likova u računalnim igrama na zadovoljstvo i ponašajne namjere igrača", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:335969