Abstract | Manga i anime danas su najpopularniji oblici japanske pop kulture. Pojavljuju se u gotovo svim regijama svijeta i jako ga vole ljudi svih generacija. 2, 5 dimenzionalni mjuzikli, koji su ujedno i anime mjuzikli, relativno su nov koncept koji je namijenjen određenoj skupini obožavatelja mangi i animea, pa mnogi još nisu čuli za njih. U ovom diplomskom radu istražuje se mogu li 2, 5 dimenzionalni mjuzikli dosegnuti istu ili sličnu razinu popularnosti kao mange i anime. Koriste se dvije mini ankete, jedna na hrvatskom jeziku za hrvatske studente i jedna na japanskom jeziku za japanske studente. Ovim putem se primaju podaci o interesu mladih za mange, anime i 2, 5 D mjuzikl, s naglaskom na 2, 5 D mjuzikl. Sudionicima akete prikazani su videozapisi adaptacija 2, 5 dimenzionalnih mjuzikala i pomoću njih je ovaj mjuzikl prikazan za one koji ga nikad nisu vidjeli ni čuli za njega. Anketom je donesen zaključak da je i dalje najviše ljudi zainteresirano za mange i anime, ali interes za 2, 5 dimenzionalni mjuzikl raste. U radu se prikazuje kako 2, 5 dimenzionalni mjuzikl može potencijalno pomoći kod zainteresiranosti mladih za kazalište jer se u 2, 5 dimenzionalnom mjuziklu koriste teme iz stvarnog života s kojima se mladi mogu više poistovijetiti, a također je dobar za koncentraciju i psihofizičko zdravlje djece i mladih. 2, 5 dimenzionalni mjuzikl također može biti motivacija za učenje japanskog jezika i jedan od načina kako približiti japansku kulturu i pop kulturu mladima. Za studente i učenike ovo kazalište može biti jedan od načina da nastave učiti japanski jezik ili da ga usavrše time što prikazuje stvarne glumce pomoću kojih je potencijalno lakše razumijeti riječi i osjetiti emocije. Također, za ljude koji ne znaju japanski jezik 2, 5 dimenzionalni mjuzikl može biti motivacija da ga krenu učiti. |