@mastersthesis{unipu:4730, author = {{Banko, Ivan}}, title = {{Prisutnost neprofitnih organizacija na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unipu:4252, author = {{Tomišić, Rebeka}}, title = {{Obilježja i prihvaćenost održivog proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:5388, author = {{Pliško, Matea}}, title = {{Društveni marketing na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unipu:5387, author = {{Zović, Petra}}, title = {{Kvaliteta usluge u uslužnom poduzeću}}, } @mastersthesis{unipu:4001, author = {{Martić, Bruno}}, title = {{Razvoj ruta Zračne luke Pula}}, } @mastersthesis{unipu:5275, author = {{Hekić, Petra}}, title = {{Doprinos dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja ljudskom kapitalu}}, } @mastersthesis{unipu:3114, author = {{Vale, Aleksa}}, title = {{Ugostiteljska poduzeća i održive inicijative}}, } @phdthesis{unipu:2212, author = {{Aflić, Suzana}}, title = {{Uloga turističkih zajednica u iniciranju razvoja novih turističkih proizvoda destinacije}}, } @mastersthesis{unipu:2053, author = {{Gortan, Nina}}, title = {{Aktivnosti upravljanja odnosima s korisnicima usluga usmjerene na stvaranje lojalnosti korisnika}}, } @mastersthesis{unipu:1939, author = {{Srednoselec, Tomislav}}, title = {{Analiza korporativnih komunikacija poduzeća Podravka}}, } @mastersthesis{unipu:1919, author = {{Kolarić, Dominik}}, title = {{Analiza korporativnog identiteta poduzeća NEXE}}, } @mastersthesis{unipu:2224, author = {{Štimac, Vedran}}, title = {{Komparativna analiza digitalnog marketinga poduzeća Coca-Cola za tržišta Rusije i Sjedinjenih Američkih Država}}, } @mastersthesis{unipu:1989, author = {{Martić, Bruno}}, title = {{Marketing događaja na primjeru poduzeća Conventus Credo d.o.o.}}, } @mastersthesis{unipu:2001, author = {{Peharec, Anita}}, title = {{Od ideje do proizvoda na primjeru individualnih ortokinetičkih uložaka Poliklinike Peharec}}, } @mastersthesis{unipu:2086, author = {{Vareško, Ivona}}, title = {{Osobine i utjecaj utjecatelja mišljenja - influencera prilikom odabira turističke destinacije}}, } @mastersthesis{unipu:1972, author = {{Đuzel, Ivona}}, title = {{Prilagođavanje proizvoda odabranom segmentu}}, } @mastersthesis{unipu:2065, author = {{Košara, Ana}}, title = {{Pripadnici "Generacije Y" i njihovo korištenje moderne tehnologije u E-marketingu}}, } @mastersthesis{unipu:2068, author = {{Kovač, Valentina}}, title = {{Specifičnosti oglašavanja na mobilnim uređajima}}, } @mastersthesis{unipu:2013, author = {{Rac, Mihaela}}, title = {{Impulzivna kupovina}}, } @mastersthesis{unipu:2037, author = {{Vukušić, Natalija}}, title = {{Marketing i inovacije}}, } @mastersthesis{unipu:2204, author = {{Posavec, Iva}}, title = {{Međunarodni investicijski ciklus na primjeru uvale Blaz}}, } @mastersthesis{unipu:1709, author = {{Kurtović, Ernad}}, title = {{Određivanje cijena novih proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:2005, author = {{Pliško, Matea}}, title = {{Ponašanje organizacijskog kupca na primjeru dječjeg vrtića "Zvjezdice"}}, } @mastersthesis{unipu:2049, author = {{Brumnjak, Daniela}}, title = {{Ponašanje potrošača i zadovoljstvo korisnika kvalitetom proizvoda i usluga sa primjerom hotela "Sol Umag"}}, } @mastersthesis{unipu:2019, author = {{Stipetić, Lea}}, title = {{Promotivno određivanje cijena}}, } @mastersthesis{unipu:1995, author = {{Nahtigal, Fani}}, title = {{Situacijski čimbenici i ponašanje kupaca}}, } @mastersthesis{unipu:1711, author = {{Klašnja, Žana}}, title = {{Situacijski čimbenici u trgovini Super Konzum}}, } @mastersthesis{unipu:1732, author = {{Rančić, Raffaella}}, title = {{Utjecaj obitelji na ponašanje u kupovini}}, } @mastersthesis{unipu:1698, author = {{Cukon, Nikol}}, title = {{Metode istraživanja ponašanja potrošača s osvrtom na metodu promatranja}}, } @mastersthesis{unipu:2007, author = {{Pokrajac, David}}, title = {{Povezanost segmentacije i ponašanja potrošača}}, } @mastersthesis{unipu:2403, author = {{Stamenković, Elizabeta}}, title = {{Uvođenje sustava upravljanja odnosima s korisnicima}}, } @mastersthesis{unipu:1715, author = {{Cvjetković, Anita}}, title = {{Razvoj novog proizvoda na primjeru poduzeća "Kuća magične trave"}}, } @mastersthesis{unipu:1719, author = {{Biuk, Matko}}, title = {{Značaj održivog marketinga s obzirom na promjene u okruženju}}, } @mastersthesis{unipu:1692, author = {{Kutnjak, Renata}}, title = {{Pozicioniranje proizvoda na policama}}, } @mastersthesis{unipu:1642, author = {{Ferić, Iva}}, title = {{Upravljanje inovacijama i razvojem proizvoda na primjeru poduzeća "Žito" d.o.o. Osijek}}, } @mastersthesis{unipu:2190, author = {{Kenđel, Natali}}, title = {{Digitalna marketinška komunikacija Nacionalnog praka Brijuni}}, } @mastersthesis{unipu:2239, author = {{Tunuković, Marijana}}, title = {{Razvoj i značaj e-poslovanja zračne luke Pula}}, } @mastersthesis{unipu:2043, author = {{Gorinjac, Arijana}}, title = {{Analiza internet trgovine poduzeća Biovega d.o.o.}}, } @mastersthesis{unipu:1626, author = {{Pučić, Nina}}, title = {{Elementi procesa isporuke vrijednosti kod poduzeća}}, } @mastersthesis{unipu:1610, author = {{Škorić, Deana}}, title = {{Obilježja distribucije s aspekta poduzeća}}, } @mastersthesis{unipu:1634, author = {{Jakša, Morena}}, title = {{Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula}}, } @mastersthesis{unipu:1956, author = {{Bulian, Luka}}, title = {{Uloga zadovoljstva korisnika u donošenju marketinških odluka na primjeru istraživanja zadovoljstva studenata}}, } @mastersthesis{unipu:1646, author = {{Cvetković, Andreja}}, title = {{Odabir promocijskih aktivnosti s ciljem pozicioniranja poduzeća na primjeru}}, } @mastersthesis{unipu:1606, author = {{Valetić, Petra}}, title = {{Primjena koncepta CRM-a na komunikacijske aktivnosti poduzeća}}, } @mastersthesis{unipu:2041, author = {{Vekić, Naida}}, title = {{Analiza sustava upravljanja s korisnicima u "Sport studiju Tadić"}}, } @mastersthesis{unipu:2180, author = {{Goleš Peruško, Irena}}, title = {{Od inovacije do gotovog proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:1472, author = {{Marinović, Klara}}, title = {{Ponašanje kupaca i kultura}}, } @mastersthesis{unipu:1482, author = {{Peroli, Filamena}}, title = {{Zaštita potrošača usluga u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unipu:1447, author = {{Buljan, Elizabeta}}, title = {{Širenje inovacija, utjecaj na potrošače i njihova zaštita}}, } @phdthesis{unipu:1751, author = {{Šarić, Valter}}, title = {{MONETARNA INTEGRACIJA REPUBLIKE HRVATSKE U EUROPSKU MONETARNU UNIJU}}, } @mastersthesis{unipu:1273, author = {{Grubišić, Amanda}}, title = {{Konzumerizam}}, } @mastersthesis{unipu:2210, author = {{Sejdić, Senada}}, title = {{Marketing usluga u profitnim institucijama s primjerom Croatia osiguranja}}, } @mastersthesis{unipu:1269, author = {{Banko, Isabella}}, title = {{Marketinški informacijski sustav u Adris Grupi d.d.}}, } @mastersthesis{unipu:1237, author = {{Stojanović, Samanta}}, title = {{Komunikacijske aktivnosti poduzeća usmjerene na pozicioniranje marke RED BULL}}, } @mastersthesis{unipu:1247, author = {{Cvjetković, Danijela}}, title = {{Važnost i uloga društvenih mreža za suvremeni marketing}}, } @mastersthesis{unipu:1251, author = {{Živolić, Joelle}}, title = {{Analiza CRM aktivnosti u tvornici Duhana Rovinj}}, } @mastersthesis{unipu:1170, author = {{Kolenko, Jelena}}, title = {{Apeli oglašavanja prema obitelji}}, } @mastersthesis{unipu:1253, author = {{Gregorović, Lara}}, title = {{Interni marketing u poduzeću Plava Laguna d.d.}}, } @mastersthesis{unipu:1078, author = {{Biondić, Maja}}, title = {{Seksualni apeli u oglašavanju}}, } @mastersthesis{unipu:1267, author = {{Beck, Ursula}}, title = {{Strateški marketing kompanije Coca-cole HBC Hrvatska}}, } @mastersthesis{unipu:1157, author = {{Vlačić Gojčeta, Tihana}}, title = {{Upravljanje odnosima s korisnicima na tržištu poslovne potrošnje}}, } @mastersthesis{unipu:1123, author = {{Miloš, Marijana}}, title = {{Upravljanje vjernošću korisnika usluga}}, } @mastersthesis{unipu:1072, author = {{Bačić, Mia}}, title = {{Zeleni marketing kao novi koncept poslovanja}}, } @mastersthesis{unipu:1178, author = {{Valec, Jelena}}, title = {{Implementacija CRM sustava u poduzeću PLIVA}}, } @mastersthesis{unipu:1331, author = {{Počeko Kranjec, Cinzia}}, title = {{Leasing u poduzeću "Castrum Pula 97" d.o.o.}}, } @mastersthesis{unipu:1113, author = {{Simonović, Olga}}, title = {{Predstavljanje i dijeljenje vizualnog sadržaja putem društvene mreže Pinterest}}, } @mastersthesis{unipu:1076, author = {{Finderle Beke, Dajana}}, title = {{Upravljanje prodajom na primjeru poduzeća DM - drogerie markt d.o.o.}}, } @mastersthesis{unipu:1074, author = {{Beke, Andrea}}, title = {{Utjecaj novih tehnologija na razvoj kanala distribucije banaka}}, } @mastersthesis{unipu:1566, author = {{Stepčić, Sara}}, title = {{Utjecaj psihologije na razvoj internog marketinga u poduzeću Jedinstvo d.o.o.}}, } @mastersthesis{unipu:1439, author = {{Iličić, Vanesa}}, title = {{Analiza masovnih medija}}, } @mastersthesis{unipu:1131, author = {{Baf, Valentina}}, title = {{Analiza nastupa tri najveće hrvatske banke na društvenoj mreži facebook}}, } @mastersthesis{unipu:1259, author = {{Benić, Ivana}}, title = {{Osobna prodaja na primjeru osiguravajućeg društva Allianz Zagreb d.d.}}, } @mastersthesis{unipu:1299, author = {{Perković, Anamarija}}, title = {{Strategije uslužnog poduzeća u situacijama nezadovoljstva korisnika usluga}}, } @mastersthesis{unipu:1174, author = {{Sigurnjak, Anamaria}}, title = {{Subkulture i ponašanje u kupovini}}, } @mastersthesis{unipu:1070, author = {{Agičić, Loreana}}, title = {{Upravljanje inovacijama u poduzeću Sigmat}}, } @mastersthesis{unipu:1333, author = {{Sršen, Noa}}, title = {{Usporedba apela u oglašavanju kompanija: "McDonald's" i "Carl's Jr."}}, } @mastersthesis{unipu:1233, author = {{Tomšić, Veronika}}, title = {{Usporedba različitih linija proizvoda poduzeća Milka}}, } @mastersthesis{unipu:1089, author = {{Cvijović, Toni}}, title = {{Utjecaj akcije "Kupujmo Hrvatsko" na potrošače}}, } @mastersthesis{unipu:1056, author = {{Hajdarović, Jasmina}}, title = {{Planirano zastarijevanje proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:1062, author = {{Bahun, Andrea}}, title = {{Istraživanje tržišta za potrebe uvođenja novog proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:1135, author = {{Sabolić, Viktorija}}, title = {{Pakiranje proizvoda kao komunikacijski element}}, } @mastersthesis{unipu:1064, author = {{Deković, Josip}}, title = {{Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{unipu:922, author = {{Kečan, Loren}}, title = {{Alternativni izvori financiranja proizvodnje novih proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:920, author = {{Kurtalić, Irma}}, title = {{Analiza oglašivačke kampanje sladoleda Ledo}}, } @mastersthesis{unipu:1058, author = {{Grbić, Neda}}, title = {{Analiza oglašivačkih poruka hrvatskih banaka upućenih djeci}}, } @mastersthesis{unipu:1052, author = {{Radolović, Matija}}, title = {{Korištenje društvenih mreža u poslovanju sportskih klubova na primjeru nogometnih klubova}}, } @mastersthesis{unipu:918, author = {{Ožeg, Andrea}}, title = {{Odnosi s javnošću u Daruvarskoj pivovari}}, } @mastersthesis{unipu:823, author = {{Perkov, Dino}}, title = {{Upravljanje odnosima s kupcima putem kluba vjernosti na primjeru poduzeća Billa}}, } @mastersthesis{unipu:912, author = {{Turkalj, Katarina}}, title = {{Banke na društvenim mrežama - Erste banka, ZABA i PBZ}}, } @mastersthesis{unipu:807, author = {{Juričić, Roberta}}, title = {{Analiza razvoja proizvoda VA selection}}, } @mastersthesis{unipu:1127, author = {{Ivić, Maja}}, title = {{Kompulzivna kupovina}}, } @mastersthesis{unipu:927, author = {{Jagetić Daraboš, Jasmina}}, title = {{Primjena proširene stvarnosti u marketingu}}, } @mastersthesis{unipu:809, author = {{Kos, Dajana}}, title = {{Uloga psihologije u prodaji}}, } @mastersthesis{unipu:811, author = {{Matić, Bojana}}, title = {{Upravljanje zajednicom na društvenim mrežama na primjeru javne ustanove Kamenjak}}, } @mastersthesis{unipu:648, author = {{Vukšić, Nikolina}}, title = {{Marketing Ministarstva unutarnjih poslova na primjeru aktivnosti Policijske uprave istarske}}, } @mastersthesis{unipu:650, author = {{Stephen, Maja}}, title = {{Potrošačko ponašanje u turizmu na primjeru poduzeća Istraturist Umag d.d.}}, } @mastersthesis{unipu:654, author = {{Hegediš, Sabrina}}, title = {{Utjecaj lidera mišljenja na odluku o kupovini}}, } @mastersthesis{unipu:570, author = {{Dikonić, Andrea}}, title = {{Mjerenje učinkovitosti marketinše komunikacije}}, } @mastersthesis{unipu:261, author = {{Stamenković, Elizabeta}}, title = {{Analiza promocije Monte Librića}}, } @mastersthesis{unipu:347, author = {{Vučetić, Daniel}}, title = {{Integrirana marketinška komunikacija - Nacionalni park Brijuni}}, } @mastersthesis{unipu:260, author = {{Ramljak, Ivona}}, title = {{Prikriveno oglašavanje u filmu}}, } @mastersthesis{unipu:235, author = {{Ćorić, Izabela}}, title = {{Motivi i stavovi u ponašanju kupaca usluga}}, } @mastersthesis{unipu:500, author = {{Vojnić, Nina}}, title = {{Uloga društvenih mreža u aktivnostima Green marketinga}}, } @mastersthesis{unipu:476, author = {{Frković, Danijela}}, title = {{Kultura kao društveni čimbenik}}, } @mastersthesis{unipu:224, author = {{Horvat, Željka}}, title = {{Promocija usluga u turizmu}}, } @mastersthesis{unipu:213, author = {{Gortan, Nina}}, title = {{Utjecaj kulture na kupovinu}}, } @mastersthesis{unipu:150, author = {{Ruba, Ivana}}, title = {{Marketinške komunikacije neprofitne organizacije}}, } @mastersthesis{unipu:139, author = {{Martinčić, Barbara}}, title = {{Utjecaj masovnih komunikacija na ponašanje kupaca usluga}}, } @mastersthesis{unipu:152, author = {{Ferboković, Andrea}}, title = {{Etika u oglašavanju}}, } @mastersthesis{unipu:104, author = {{Pergolis, Klara}}, title = {{Specifičnosti komunikacije na međunarodnom tržištu}}, } @mastersthesis{unipu:94, author = {{Radolović, Matija}}, title = {{Utjecaj preporuka na donošenje kupovnih odluka}}, }