završni rad
Turistička atraktivnot brendiranog hotelijerstva u sustavu ekonomike turizma

Šverko, Blanka
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet za interdisciplinarne, talijanske i kulturološke studije

Citirajte ovaj rad

Šverko, B. (2021). Turistička atraktivnot brendiranog hotelijerstva u sustavu ekonomike turizma (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:289473

Šverko, Blanka. "Turistička atraktivnot brendiranog hotelijerstva u sustavu ekonomike turizma." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:289473

Šverko, Blanka. "Turistička atraktivnot brendiranog hotelijerstva u sustavu ekonomike turizma." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:289473

Šverko, B. (2021). 'Turistička atraktivnot brendiranog hotelijerstva u sustavu ekonomike turizma', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 25.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:289473

Šverko B. Turistička atraktivnot brendiranog hotelijerstva u sustavu ekonomike turizma [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2021 [pristupljeno 25.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:289473

B. Šverko, "Turistička atraktivnot brendiranog hotelijerstva u sustavu ekonomike turizma", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:289473

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.