diplomski rad
Partnerstvo roditelja i škole

Martina Murić (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Podaci o radu
NaslovPartnerstvo roditelja i škole
AutorMartina Murić
Voditelj/MentorJurka Lepičnik Vodopivec (mentor)
Sažetak rada
Partnerstvo roditelja i učitelja jedna je od najbitnijih suradnja u kojoj je dijete posrednik. Važnost suradnje između roditelja i učitelja očituje se kroz djetetov obrazovni i odgojni uspjeh. O partnerstvu te njegovoj važnosti pisalo se još u samim počecima školstva i obrazovnog procesa, a nekoliko desetljeća unazad mnogi stručnjaci, pedagozi i znanstvenici provode razna teorijska i empirijska istraživanja kako bi imali uvid u postojanje partnerstva roditelja i učitelja. Kako se mijenjaju vremena, tako se mijenjaju i ostale stvari vezane uz odgojno obrazovni rad. Razvoj tehnologije te njezino korištenje uvelike je promijenilo svijet pa se tako i uvuklo u samo školstvo, što je utjecalo na partnerstvo roditelja i učitelja s nekim pozitivnim, ali i negativnim promjenama. Na temelju provedenog istraživanja putem ankete, došlo se do zanimljivih rezultata s kojima je provjereno trenutno stanje, u nekoliko škola na području Pule, Koprivnice i Lepoglave, što se tiče partnerstva roditelja i učitelja.
Ključne riječipartnerstvo istraživanje obrazovni rad
Naslov na drugom jeziku (engleski)Partnership between teacher and parents
Povjerenstvo za obranuSandra Kadum (predsjednik povjerenstva)
Jurka Lepičnik Vodopivec (član povjerenstva)
Mauro Štifanić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet za odgojne i obrazovne znanosti
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Pedagogija
Obiteljska pedagogija
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjintegrirani preddiplomski i diplomski
Naziv studijskog programaUčiteljski studij na hrvatskom i talijanskom jeziku
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra primarnog obrazovanja
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. prim. educ.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-11-18
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The partnership of parents and teachers is one of the most important co-operation in which the child is a mediator. The importance of partnership between parents and teachers is seen through a child's education and educational success. About partnership and its importance was written at the very beginning of education and the learning process, and a few decades ago many experts, educators and researchers conducted a variety of theoretical and empirical research in order to have an insight into the existence of partnership between parents and teachers. How times change, so do the other things related to the educational process. The development of technology and its use has greatly changed the world, however, and got into the education, which contributed to a partnership of parents and teachers with some positive but also negative changes. There are some interesting results that the research carried out with which is verified the current status, in several schools in the Pula, Koprivnica and Lepoglava, regarding the partnership of parents and teachers.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)partnership research educational process
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:632862
PohranioAleksandar Ćatić