diplomski rad
Suradnja škole i obitelji kao bitan čimbenik odgoja i obrazovanja za održivi razvoj

Hrvoje Bogojević (2017)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Podaci o radu
NaslovSuradnja škole i obitelji kao bitan čimbenik odgoja i obrazovanja za održivi razvoj
AutorHrvoje Bogojević
Voditelj/MentorMarina Diković (mentor)
Sažetak rada
U radu se raspravlja o suradnji škole i obitelji kao bitnom čimbeniku odgoja iobrazovanja za održivi razvoj. Rad se temelji na pregledu literature i dokumenata iz područja odgoja i obrazovanja za održivi razvoj i održivog razvoja. Izlažu se temeljne pretpostavke o bitnim obilježjima suradnje škole i roditelja u ostvarivanju odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u odgojno-obrazovnim institucijama. U drugom dijelu rada daje se primjer projektnog pristupa odgoju i obrazovanju za održivi razvoj s ciljem suradnje obitelji i škole.
Ključne riječiobitelj škola suradnja odgoj i obrazovanje za održivi razvoj održivi razvoj
Naslov na drugom jeziku (engleski)Cooperation between the school and the family as an essential element of education for sustainable development
Povjerenstvo za obranuMauro Štifanić (predsjednik povjerenstva)
Marina Diković (član povjerenstva)
Nevenka Tatković (član povjerenstva)
Snježana Močinić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet za odgojne i obrazovne znanosti
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Pedagogija
Opća pedagogija
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjintegrirani preddiplomski i diplomski
Naziv studijskog programaUčiteljski studij na hrvatskom i talijanskom jeziku
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra primarnog obrazovanja
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. prim. educ.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2017
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The paper shows the cooperation between school and family as an essential factor of education for sustainable development. The paper is based on theoretical reviewing the literature and documents in the field of education for sustainable development and the sustainable development. It presents the basic assumptions for sustainable development in educational institutions. In the second part of the paper is given an example of a project approach to the education for sustainable development with a goal of cooperation between family and school.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)family school cooperation education for sustainable development sustainable development.
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:275504
PohranioAleksandar Ćatić