završni rad
Analiza oglašivačkih poruka hrvatskih banaka upućenih djeci

Neda Grbić (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Podaci o radu
NaslovAnaliza oglašivačkih poruka hrvatskih banaka upućenih djeci
AutorNeda Grbić
Voditelj/MentorDražen Alerić (mentor)
Sažetak rada
Komunikacija je dio svakodnevnog života ljudi. Ona predstavlja proces razmjene informacija, misli, ideja. Nadalje, integrirana marketinška komunikacija, je zapravo razvoj novih, različitih oblika komunikacije s potrošačima. Tema rada je Analiza oglašivačkih poruka hrvatskih banaka upućenih djeci. Uz analizu oglasa o dječjoj štednji, provedeno je istraživanje kako bi se dobilo mišljenje roditelja o oglasima namjenjenim djeci. Relativno mali uzorak ponekad može utjecati na rezultate. No u ovom slučaju nije, jer je ispunjen cilj istraživanja.
Ključne riječikomunikacija oglasi djeca istraživanje
Naslov na drugom jeziku (engleski)Analysis of advertising messages addressed to children of croatian banks
Povjerenstvo za obranuErik Ružić (predsjednik povjerenstva)
Dražen Alerić (član povjerenstva)
Lenko Uravić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije, Računovodstvo i revizija, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam, Poslovna informatika
SmjerFinancije
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivauniv.bacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-09
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Communication is part of the daily lives of people. It is a process of exchanging information, thoughts, ideas. Further, integrated marketing communication is actually the development of new, different forms of communication with consumers. Analysis of advertising messages addressed to children of Croatian banks is a subject of this labour. The goal of the research was to found out what parents think about advertising messages addressed to children. Small model sometimes can affect on the results. But in this case goal was filled.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)communication ads children research
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:822070
PohranioTihana Gerić