diplomski rad
CRM sustav poduzeća Rudan d.o.o.

Sara Ibrulj (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Podaci o radu
NaslovCRM sustav poduzeća Rudan d.o.o.
AutorSara Ibrulj
Voditelj/MentorDražen Alerić (mentor)
Sažetak rada
Danas je svijet prepun raznih informacija, a isto tako i načina na kojih se dolazi do njih. Poslovni svijet ne zaostaje ni u jednom od tih trendova, stoga se i način borbe za ''prevlast'', odnosno liderstvo na tržištu promijenio. Kupci su postali kategorija sa najvećim značenjem, a samim time i najveća briga poduzeća koje želi upravo na svojim korisnicima graditi svoju budućnost na poslovnom tržištu. Drugim riječima, oni su najvažniji resurs poduzeća koji zahtijeva posebnu brigu. Iza riječi ''briga'' krije se niz aktivnosti koje poduzeće nastoji provoditi kako bi zadržalo postojeće i pridobilo nove korisnike. Ponekad se radi o potpunoj reorganizaciji poduzeća i promjeni načina na koji cijelo poduzeće razmišlja, što svakako ne predstavlja lagan zadatak i stoga se ne smije olako shvatiti. Potrebno je upoznati sve zaposlenike poduzeća sa novom strategijom, educirati ih na pravilan način, i što je još bitnije postići da sve to bude prihvaćeno od strane zaposlenika i da pokažu spremnost na suradnju. Kad se radi o poduzeću koje nudi uslugu, posebna pažnja posvećuje se od internog marketinga do upravljanja odnosima s kupcima. Kako je uslugu nemoguće vidjeti, kupiti pa odnijeti kući ili općenito posjedovati, ona diktira promjenu u konceptu marketinškog miksa jer se moraju uključiti procesi, fizičko okruženje i ljudi.
Ključne riječiCRM kupci upravljanje CRM Rudan d.o.o.
Naslov na drugom jeziku (engleski)CRM system company Rudan doo
Povjerenstvo za obranuAriana Nefat (predsjednik povjerenstva)
Dražen Alerić (član povjerenstva)
Erik Ružić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financijski management, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam i razvoj, Poslovna informatika
SmjerMarketinško upravljanje
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag.oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-10-17
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Today's world is filled with a variety of information, but also the ways in which they can reach out to them. The business world does not lag behind in any of these trends, so the way to fight for the 'supremacy' 'or market leadership changed. Customers have become category with the most meaning, and therefore the biggest concern of businesses that want just to its customers to build their future on the business market. In other words, they are the most important resource of enterprises that require special care. Behind the word '' concern '' lies in a range of activities that the company is trying to implement in order to retain existing and acquire new customers. Sometimes it is a complete reorganization of the company and change the way the entire company is considering, it certainly does not represent an easy task and therefore should not be taken lightly. It is necessary to inform all employees of the company with a new strategy, to educate them on the proper way, and what is even more important to have it all to be accepted by the employees and to demonstrate a willingness to cooperate. When it comes to the company that offers the service, special attention is given to an internal marketing to customer relationship management. As the service impossible to see, to buy so take it home or generally possess, it dictated a change in the concept of the marketing mix because they have to include processes, the physical environment and people.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)CRM customers management CRM Rudan Ltd.
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
NapomenaSažetak preuzet iz zaključka
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:882023
PohranioTihana Gerić