završni rad
Glazbene aktivnosti u dječjem vrtiću i jaslicama "Duga" Umag

Ivona Boroša (2017)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Podaci o radu
NaslovGlazbene aktivnosti u dječjem vrtiću i jaslicama "Duga" Umag
AutorIvona Boroša
Voditelj/MentorIvana Paula Gortan-Carlin (mentor)
Sažetak rada
U ovom se radu govori o glazbenim aktivnostima u dječjem vrtiću Duga u Umagu. Cijeli stručni tim i odgojiteljice vrtića slažu se da se djeca moraju baviti glazbenim aktivnostima zbog toga što glazba potiče cjelokupan razvoj osobnosti pa zbog toga vrtić ima odgojiteljicu koja vodi glazbeni odgoj. Odgojiteljici i djeci osigurani su brojni sadržaji i rekviziti koji im omogućuju nesmetan rad i uživanje u glazbi. Razni instrumenti, knjige, nosači zvuka i ostala sredstva svakodnevno su stavljena na raspolaganje djeci kako bi se mogla njima koristiti, upoznavati ih, stvarati novu glazbu i samostalno učiti o njoj. U radu su obrađene tematske cjeline: učenje nove pjesme, učenje nove brojalice, ponavljanje i obrada dramatizacije te obrada slušanja glazbe. Važno je da dijete stvori svoje mišljenje o glazbi, svoju želju za upoznati je. Dijete mora stvoriti svoj glazbeni ukus, a jednako tako mora upoznati sve vrste glazbe da bi mogao iznijeti kritička mišljenja o njima bila ona pozitivna ili negativna.
Ključne riječiGlazba u predškolskom odgoju Dječji vrtić Duga Umag Metodika glazbene kulture
Naslov na drugom jeziku (engleski)Music activities in kindergarten and nursery "Duga" Umag
Povjerenstvo za obranuBreza Žižović (predsjednik povjerenstva)
Ivana Paula Gortan-Carlin (član povjerenstva)
Branko Radić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet za odgojne i obrazovne znanosti
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Pedagogija
Posebne pedagogije
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaPreškolski odgoj (na hrvatskom i talijanskom jeziku)
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) predškolskog odgoja
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. praesc. educ
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2017-01-17
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
This paper deals with the musical activities in the kindergarten Duga from Umag. The team of experts and educators agrees that music activities help children in developing their personality. In regard to that, they hired an educator to teach music education class. Educators and children are being provided with numerous props and interesting content that enables them in learning while having fun. Various instruments, books, stereo sounds and record players are at kids reach who can freely enjoy them, get to know them, make their own compositions on them while progressing all by themselves. The covered topics are: learning a new song, a new nursery rhyme, learning, repeating and processing dramatization and even processing the music listening phase. It is important to help grow child's own musical taste while getting them to learn as many kinds of musical genres as possible. It brings criticism out of them, whether its positive or negative.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)Music in pre-school education Duga Kindergarten Umag Methodology of musical culture
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:962374
PohranioAleksandar Ćatić