završni rad
Aktualni trendovi u razvoju elektroničke trgovine

Jasna Bijelić (2017)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Podaci o radu
NaslovAktualni trendovi u razvoju elektroničke trgovine
AutorJasna Bijelić
Voditelj/MentorVanja Bevanda (mentor)
Sažetak rada
Ovaj završni rad naziva "Aktualni trendovi u razvoju elektroničke trgovine" je podijeljen u dvije tematske cjeline, razvoj e-poslovanja i elektroničke trgovine kroz ne tako davnu povijest, te u drugom dijelu na ostala poglavlja kroz koja je pojašnjeno na koji način se pokreće elektronička trgovina, koji su preduvjeti za pokretanje iste te što e-trgovac mora znati o poslovanju i aktualnim trendovima u razvoju e-commercea kako bi uspješno poslovao.
Ključne riječie-poslovanje elektronička trgovina modeli oglašavanja trendovi
Naslov na drugom jeziku (engleski)Actual E-Commerce Trends
Povjerenstvo za obranuGiorgio Sinković (predsjednik povjerenstva)
Vanja Bevanda (član povjerenstva)
Marko Turk (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Poslovna informatika
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije, Računovodstvo i revizija, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam, Poslovna informatika
SmjerPoslovna informatika
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivauniv.bacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2017-02-23
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Title of this final thesis is "Actual E-commerce trends" and it is divided into two thematic sections, the development of e-bussines and e-commerce trough a not-so-distant history, and in the second part of the other chapters in which is explained how to start doing business trough a web-shop, which are the prerequisites for starting a web shop, and facts which the e-merchant needs to know about e-business and current trends in the development of e-commerce in order to successfully do business.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)e-commerce electronic commerce advertising models trends
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:357715
PohranioTihana Gerić