diplomski rad
Upravljanje odnosima sa klijentima na primjeru odvjetničkog ureda

Petra Mošnja (2017)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Podaci o radu
NaslovUpravljanje odnosima sa klijentima na primjeru odvjetničkog ureda
AutorPetra Mošnja
Voditelj/MentorDražen Alerić (mentor)
Sažetak rada
Marketing odnosa danas je široko rasprostranjen pojam koji se odnosi na praksu pomoću koje se poduzeća izdvajaju od konkurencije i razvijaju svoj specifiĉan odnos prema korisnicima. Upravljanje odnosima s korisnicima (CRM) je kompleksna strategija, proces i sustav. U samoj realizaciji CRM –a, kako bi se što jednostavnije i temeljito iskoristili prikupljeni podaci, uvelike pomaţe tehnologija i razne tehnološke inovacije. Sama tehnologija omogućava bolji i brţi prijenos informacija i obradu podataka o korisnicima. Na taj naĉin poduzeće upoznaje svoje korisnike, njihove potrebe i mogućnosti te na dobivenim rezultatima temelji ponudu proizvoda i usluga. CRM u odvjetniĉkom uredu je specifiĉan u odnosu na ostala poduzeća koja se susreću na trţištu. Odstupa već od same vrste usluga koju pruţa te to definira odnos prema samom korisniku. Svaki odnos prema korisniku je jedinstven i zahtijeva potpunu posvećenost u meĊusobnim odnosima kako bi obje strane bile zadovoljene.
Ključne riječimarketing odnosa upravljanje odnosima s korisnicima odvjetniĉki ured
Naslov na drugom jeziku (engleski)Customer relationship management service on the example of law office
Povjerenstvo za obranuDragan Benazić (predsjednik povjerenstva)
Dražen Alerić (član povjerenstva)
Erik Ružić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financijski management, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam i razvoj, Poslovna informatika
SmjerMarketinško upravljanje
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag.oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2017-03-09
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Relationship marketing is a widespread term that refers to a practice that allows companies to set aside the competition and to develop a specific relationship with their customers. Customer Relationship Management (CRM) is a complex strategy, process and system. In the implementation of CRM, in order to achieve an easier and thoroughly collected data usage, the help of the technology and various technological innovations are of essential importance. The technology allows a better and a faster information transfer and customer data analysis. In this way the company can get to know its customers, their needs and preferences and on the obtained data the company bases its products and services offer. CRM in a law firm is specific when compared to other companies on the market. The type of provided service deviates from others and that defines the relationship with the customer. Each customer relationship is unique and requires a full commitment in their relations so both sides could be satisfied.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)relationship marketing customer relationship management law office
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:303056
PohranioTihana Gerić