diplomski rad
Zaštita potrošača usluga u Hrvatskoj

Filamena Peroli (2017)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Podaci o radu
NaslovZaštita potrošača usluga u Hrvatskoj
AutorFilamena Peroli
Voditelj/MentorLenko Uravić (mentor)
Sažetak rada
Kada god kupujemo robu ili usluge, doprinosimo profitabilnosti poduzeća od kojih kupujemo te svih njihovih trgovinskih partnera. Ponekad se u velikoj mjeri ne slažemo s politikom ili etičnošću poduzeća, a jedini učinkovit način iznošenja naših stavova je upotrebom naše moći kao potrošača u obliku lobiranja, pisanja pisama ili bojkotom. Dokazano je da mnoge odrasle osobe ne samo da nisu svjesne načina na koji njihove individualne potrošačke navike mogu utjecati na gospodarstvo, okoliš i društvo, već da također mnogi nisu odgovarajuće opremljeni za učinkovito sudjelovanje u funkcioniranju tržišta. Kako poduzeća sve više nailaze na poteškoće u difereciranju fizičkih proizvoda koje proizvode, tako raste njihova usmjerenost ka diferenciranju usluga. Brojna su poduzeća upravo zahvaljujući upravljanju uslugama ostvarila značajnu profitabilnost bilo zbog isporuke vrhunske kvalitete, zbog vremenski točne isporuke, boljeg i bržeg odgovaranja na upite ili bržeg riješavanja pritužbi. Vrhunski pružatelji usluga moraju biti svjesni prednosti upravljanja uslugama te znati kako stvoriti kvalitetno potrošačko iskustvo. Poduzeće kojemu je cilj pružanje kvalitetne usluge mora biti usredotočeno na ono što korisnik određuje kao kvalitetu, a ne isključivo na razmišljanja i stavove zaposlenika i uprave o tome što je dobra i kvalitetna usluga. Nažalost, nije rijetkost da se u uslužnim poduzećima, većinom zbog neznanja, smatraju dobrim i uspješnim niz operacija i aktivnosti koje korisnik doživljava i ocjenjuje suprotno. Kvalitetna usluga je ona u čijem se središtu stalno nalaze očekivanja, potrebe i želje korisnika, prema kojima se kontinuirano prilagođavanju upravljanje i koordinacija unutrašnjih snaga, potencijala i procesa u poduzeću.
Ključne riječizaštita potrošača usluge Hrvatska
Naslov na drugom jeziku (engleski)Consumer protection services in Croatia
Povjerenstvo za obranuErik Ružić (predsjednik povjerenstva)
Lenko Uravić (član povjerenstva)
Dražen Alerić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financijski management, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam i razvoj, Poslovna informatika
SmjerMarketinško upravljanje
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag.oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2017-02-23
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
NapomenaSažetak preuzet iz zaključka
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:704473
PohranioTihana Gerić