diplomski rad
Istraživanje imidža grada Rovinja

Tijana Popović Bana (2017)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Podaci o radu
NaslovIstraživanje imidža grada Rovinja
AutorTijana Popović Bana
Voditelj/MentorDragan Benazić (mentor)
Sažetak rada
Istraživanje imidža destinacije postaje jedno od važnih područja istraživanja u turizmu. U današnje vrijeme kada svi gradovi postaju međusobno konkurenti u privlačenju resursa, jedna od vodećih strategija postaje njihov prepoznatljiv imidž. Samo gradovi koji ispunjavaju očekivanja i zahtjeve svojih stanovnika, poduzeća i investitora stvaraju pozitivnu sliku u očima javnosti i stječu preduvjete za poboljšanje svojih aktivnosti. Imidž jednog grada oslikava veliki broj elemenata, a to su gospodarski, kulturni, povijesni razvoj, položaj i stanovnici. U prvom dijelu ovog rada je objašnjen pojam samog imidža i imidža grada, čimbenici koji utječu na imidž, a u drugom dijelu su prikazani osnovni podaci grada Rovinja te anketa kojom se istražuje kako stanovnici grada Rovinja ocjenjuju imidž svog grada, tj. da li smatraju da je Rovinj idealan grad za život ili samo za turiste koji privremeno borave u gradu.
Ključne riječiistraživanje destinacija imidž grad Rovinj
Naslov na drugom jeziku (engleski)The survey image of the city of Rovinj
Povjerenstvo za obranuDražen Alerić (predsjednik povjerenstva)
Dragan Benazić (član povjerenstva)
Erik Ružić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financijski management, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam i razvoj, Poslovna informatika
SmjerManagement i poduzetništvo
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag.oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2017-02-24
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The study of the destinations' image is becoming one of the important areas of research and tourism. Nowadays, when all cities are beginning to be mutual competitors in attracting resources, one of the leading strategies that arose is their distinctive image. Only cities that meet the expectations and demands of its citizens, businesses and investors create a positive image in the eyes of the public and acquire the prerequisites for improving their activities. The image of a city is formed by a large number of different elements, such as economic, cultural and historical development, position and residents. The first part of this paper explains the meaning of the image itself, the image of the city and factors affecting the image, while the second part presents the basic information of Rovinj. All collected information are presented within the survey which examines how the residents of Rovinj evaluate the image of their city and if they find that Rovinj is an ideal place to live or just for tourists who are temporarily residing in the city.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)research destinations image city Rovinj
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:456906
PohranioTihana Gerić