diplomski rad
Primjena internog marketinga u gradskom društvu Crvenoga križa Vinkovci

Tamara Sebastijan (2015)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Podaci o radu
NaslovPrimjena internog marketinga u gradskom društvu Crvenoga križa Vinkovci
AutorTamara Sebastijan
Voditelj/MentorErik Ružić (mentor)
Sažetak rada
Interni marketing postaje sve važniji dio strateškog planiranja svakog poduzeća koje želi zadržati konkurentnost na tržištu te privući i zadržati najbolje zaposlenike. Zaposlenici te njihove vještine i znanja su najvažniji resurs poduzeća, a internim marketingom se nastoji učinkovito upravljati tim osjetljivim kapitalom. Radom se istraţuje prikladnosti primjene aktivnosti i instrumenata internog marketinga u GDCK Vinkovci kao neprofitnoj organizaciji. Rad potvrđuje da su teoretska znanja o internom marketingu primjenjiva na neprofitne organizacije. Kako bi se privukli, educirali i motivirali zaposlenici za rad u istima, a u kojima je plaća često manja, interni marketing je za te organizacije od iznimne važnosti. Prema rezultatima istraţivanja svijest o postojanju kao i korištenju aktivnosti i instrumenata internog marketinga u promatranom poduzeću razvijena je. Zaposlenici su iskazali pozitivan stav prema internom marketingu te zainteresiranost za njegovu formalnu primjenu iako su svjesni postojećih barijera njegove implementacije. Iako su unutar GDCK Vinkovci svijeni vaţnosti primjene aktivnosti internog marketinga prostor za njegovo poboljšanje postoji.
Ključne riječiinterni marketing neprofitni marketing interna komunikacija neprofitne organizacije
Naslov na drugom jeziku (engleski)Application of internal marketing - in the city Red Cross Vinkovci
Povjerenstvo za obranuDragan Benazić
Erik Ružić
Dražen Alerić
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financijski management, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam i razvoj, Poslovna informatika
SmjerMarketinško upravljanje
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag.oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-05-27
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Internal marketing is now becoming more and more important part to all organizations striving for market success and for attracting and retaining the best employees. Employee skills and their knowledge are the most important company´s resources. Therefore, internal marketing aims to effectively manage this sensible capital. The purpose of this Master´s Thesis is to investigate the implementation of internal marketing activities at non-profit organization GDCK Vinkovci. The findings of the study reaffirmed the theoretical knowledge that also non-profit organizations apply internal marketing activities and instruments to foster market orientation. Since lower salaries are a reality for nonprofit organizations, it is hard to bring in good people, even harder to develop and to keep them engaged. In order for nonprofit organizations to compete for high talented and in order to motivate existing employees fundamental component called internal marketing must be present. According to the research, the respective company is aware of the need to apply activities related to the internal marketing. Moreover, employees have expressed a positive attitude and interest towards internal marketing and its formal application, although personnel is aware of existing barriers to its implementation. Despite the existing awareness of implementation of the internal marketing activities within GDCK Vinkovci, it is evident there is still room for improvement.
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:960012
PohranioBarbara Dušan