završni rad
Motivi svakodnevnog života u dječjim slikovnicama

Sanja Draščić (2015)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Podaci o radu
NaslovMotivi svakodnevnog života u dječjim slikovnicama
AutorSanja Draščić
Voditelj/MentorKristina Riman (mentor)
Sažetak rada
Slikovnica za dijete predstavlja prvi susret sa književnošću. Djetetu je slikovnica veliko otkriće, jer iz nje uči, stvara spoznaje i daje mu odgovore na njegova pitanja. U radu su obrađene funkcije slikovnice, vrste slikovnica te kako slikovnica utječe na razvoj djece. Opisani su problemi djeteta kroz faze odrastanja i kako slikovnice pomažu pri rješavanju tih problema. Povijest slikovnica započinje u 17. stoljeću i razvija se sve do danas, kada imamo i multimedijske oblike slikovnica. Svrha ovog rada je analizirati slikovnice s obzirom na razvojne faze djeteta, te donijeti zaključak kakva bi trebala biti primjereno napisana slikovnica s obzirom na djetetovu fazu razvoja.
Ključne riječislikovnica vrste slikovnice povijesni razvoj slikovnice problemska slikovnica
Naslov na drugom jeziku (engleski)The motives of daily life in childrens picture books
Povjerenstvo za obranuVjekoslava Jurdana
Kristina Riman
Helena Pavletić
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet za odgojne i obrazovne znanosti
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaHUMANISTIČKE ZNANOSTI
Filologija
Teorija i povijest književnosti
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaPreškolski odgoj (na hrvatskom i talijanskom jeziku)
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) predškolskog odgoja
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. praesc. educ
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-29
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The picture book is first children encounter with literature. For them, picture book is great discovery, because they can learn, get knowledge and get answers to their questions from it. This thesis discusses functions and different kinds of picture books and the way they affect the development of children. The stages of growing up and following problems are also described and how picture books helps dealing with them. History of picture books begin in 17th century and they are developed until today where we have picture books in diversity of multimedia forms. The purpose if this thesis is to analyze the picture book through a historical, pedagogical and social aspect and get a conclusion what properly written picture book should look like with regard to the child's stage of development.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)the picture book kinds of picture books history of picture books picture books with specific topic
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:803053
PohranioAleksandar Ćatić