diplomski rad
Implementacija društveno odgovornih praksi u strategiji poduzeća

Iva Brkljača (2017)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Podaci o radu
NaslovImplementacija društveno odgovornih praksi u strategiji poduzeća
AutorIva Brkljača
Voditelj/MentorTea Golja (mentor)
Sažetak rada
Provođenjem društveno odgovornog poslovanja u praksi svako poduzeće, bilo veliko ili malo, ima višestruke koristi. Od poboljšanja imidža, kao poduzeće koje se odgovorno ponaša prema svojim dobavljačima, zaposlenicima, kupcima, zapošljavanja najkvalitetnije i najobrazovanije radne snage, do smanjenja troškova i unapređenja prodaje. Stanje u hrvatskim poduzećima i društvu podložno je globalnim utjecajima i trendovima pa tako i konceptu društvene odgovornosti. Pregled literature ukazuje na povoljno okruženje DOP-a, kojeg predvode vodeća poslovna udruženja uz pomoć međunarodnih razvojnih agencija. Prakse DOP-a u Republici Hrvatskoj dobro su razvijene i učestalije na područjima kao što su kvaliteta i sigurnost radnog mjesta, zadovoljstvo potrošača, zaštita okoliša, ulaganje i partnerstvo u zajednici, a manje učestale u područjima kao što su korporacijsko upravljanje, integriranje DOP-a u procjenu rizika i razvoj poslovne strategije, upravljanje dobavljačkim lancem i društveno odgovorno ulaganje.
Ključne riječidruštveno odgovorno poslovanje (DOP) praksa strategija poduzeća Ericsson Nikola Tesla
Naslov na drugom jeziku (engleski)Implementation of socially responsible practices in business strategy - processing case study
Povjerenstvo za obranuMorena Paulišić (predsjednik povjerenstva)
Tea Golja (član povjerenstva)
Sabina Lacmanovic (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Organizacija i menadžment
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financijski management, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam i razvoj, Poslovna informatika
SmjerManagement i poduzetništvo
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag.oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2017-04-05
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
NapomenaSažetak preuzet iz zaključka
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:363260
PohranioTihana Gerić