završni rad
Bajka Pepeljuga u radu s predškolskim djetetom

Kristina Šokac (2017)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Podaci o radu
NaslovBajka Pepeljuga u radu s predškolskim djetetom
AutorKristina Šokac
Voditelj/MentorVjekoslava Jurdana (mentor)
Sažetak rada
Na samom su početku rada definirani pojmovi dječja književnost i bajka. Čvrsta je povezanost bajke i djeteta predškolske dobi. Čudesan svijet bajki pomaže odraslima u odgoju djece. Jedna od najpoznatijih bajki svih vremena Pepeljuga omogućava djetetu identifikaciju s glavnom junakinjom te pronalazak rješenja problema suparništva među braćom i sestrama. U ovom se radu pojašnjava radnja bajke Pepeljuga te simboli i njihova značenja za dijete. Svojom dobrotom i vjerom u sebe, lik Pepeljuge prikazuje djeci neke od osnovnih životnih vrijednosti. Ovaj je rad posvećen analiziranju poveznice između bajke i djeteta predškolske dobi, a posebna se pozornost pridaje značenju bajke Pepeljuga za dijete predškolske dobi.
Ključne riječibajka Pepeljuga dijete predškolske dobi simboličko značenje
Naslov na drugom jeziku (engleski)Fairytale Cinderella in preschool teaching
Povjerenstvo za obranuSandra Kadum (predsjednik povjerenstva)
Vjekoslava Jurdana (član povjerenstva)
Aleksandra Rotar (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet za odgojne i obrazovne znanosti
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaHUMANISTIČKE ZNANOSTI
Filologija
Teorija i povijest književnosti
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaPreškolski odgoj (na hrvatskom i talijanskom jeziku)
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) predškolskog odgoja
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. praesc. educ
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2017-07-04
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
At the very beginning of this paper, the concepts of children's literature and fairy tales were defined. There is a strong connection between fairy tales and a preschool child. A wonderful world of fairy tales helps adults in the upbringing of their children. One of the most famous fairytales of all time Cinderella allows the child to identify with the main heroine and helps him find a solution to the problem of sibling rivalry. This paper clarifies what the fairy tale Cinderella is about and explains the symbols and their meaning for the child. With the goodness and faith in herself, the character of Cinderella presents to the children some of the essential values to live by. This paper analyses the connection between the fairytale and the preschool child with a special emphasis on meaning of the fairy tale Cinderella for the child of preschool age.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)fairytale Cinderella preschool child symbolic meaning
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:049101
PohranioAleksandar Ćatić