Valetić, P. (2017). Primjena koncepta CRM-a na komunikacijske aktivnosti poduzeća (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:945485
Valetić, Petra. "Primjena koncepta CRM-a na komunikacijske aktivnosti poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:945485
Valetić, Petra. "Primjena koncepta CRM-a na komunikacijske aktivnosti poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:945485
Valetić, P. (2017). 'Primjena koncepta CRM-a na komunikacijske aktivnosti poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:945485
Valetić P. Primjena koncepta CRM-a na komunikacijske aktivnosti poduzeća [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2017 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:945485
P. Valetić, "Primjena koncepta CRM-a na komunikacijske aktivnosti poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:945485