diplomski rad
Strateška analiza

Sanja Bičić (2015)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Podaci o radu
NaslovStrateška analiza
AutorSanja Bičić
Voditelj/MentorMarli Gonan Božac (mentor)
Sažetak rada
Strateški management je proces kojim poduzeće analizira okolinu, postavlja organizacijsko usmjerenje, formulira strategije, implementira strategije te ih kontrolira i evaluira. Proces strateškog menadžmenta omogućava jasnije razumijevanje strateške vizije poduzeća, oštriji fokus na ono što je strateški važno te bolje razumijevanje brzih promjena u okruženju. Poduzeća danas posluju u dinamičnoj, složenoj, turbulentnoj okolini. Okolina utječe na poduzeće, ali i poduzeće ima utjecaja na okolinu. Okolina se dijeli na eksternu i internu okolinu. Analiza eksterne okoline odnosi se na analizu prilika i prijetnji, dok se analiza interne okoline usmjerava na analizu snaga i slabosti poduzeća. Poduzeće odgovara na utjecaje iz okoline izborom odgovarajuće strategije ili preoblikovanjem postojeće i oblikovanjem nove organizacijske strukture. Postoje mnogobrojne različite metode analize okoline. Potrebno je spomenuti SWOT analizu koja je nezaobilazna metoda strateške analize, ali i PESTLE analiza koja se često koristi za analizu eksterne okoline. RWE Hrvatska d.o.o. je dio RWE Grupacije koja je 2013. godine ušla na hrvatsko energetsko tržište. RWE Hrvatska d.o.o. kontinuirano provodi strateške analize s ciljem što boljeg tržišnog položaja i većeg tržišnog udjela.
Ključne riječistrateški management eksterna okolina RWE Hrvatska predviđanje okoline
Naslov na drugom jeziku (engleski)Strategic analysis
Povjerenstvo za obranuSanja Blažević
Marli Gonan Božac
Sabina Lacmanovic
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Organizacija i menadžment
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financijski management, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam i razvoj, Poslovna informatika
SmjerManagement i poduzetništvo
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag.oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-07-17
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Strategic management is the process by which the company analyzes the environment, set organizational direction, formulate strategies, implement strategies, cotrol them and evalute. The strategic management allows a clearer understanding of the strategic vision of the company, a sharper focus on what is strategically important and a better understanding of the rapid changes in the environment. Companies today operate in a dynamic, complex and turbulent environment. Environment affects the company, but also the company has an impact on the environment. Environment is divided into external and internal environment. Analysis of the external environment refers to the analysis of opportunities and threats, while the analysis of the internal environment focused on the analysis of the strengths and weaknesses of the company. The company responds to environmental influences choosing appropriate strategies or transformation of existing and creation of new organizational structures. There are many different methods of environmental analysis. It should be mentioned that the SWOT analysis is unavoidable method of strategic analysis, and PESTLE analysis that is often used to analyze the external environment. RWE Croatia Ltd. is part of the RWE Group, which was in 2013 entered the Croatian energy market. RWE Croatia Ltd. continuously carried out strategic analysis with the aim of better market position and increasing market share.
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:270659
PohranioBarbara Dušan