Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Biuk, M. (2017). Značaj održivog marketinga s obzirom na promjene u okruženju (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:252768
Biuk, Matko. "Značaj održivog marketinga s obzirom na promjene u okruženju." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:252768
Biuk, Matko. "Značaj održivog marketinga s obzirom na promjene u okruženju." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:252768
Biuk, M. (2017). 'Značaj održivog marketinga s obzirom na promjene u okruženju', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:252768
Biuk M. Značaj održivog marketinga s obzirom na promjene u okruženju [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2017 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:252768
M. Biuk, "Značaj održivog marketinga s obzirom na promjene u okruženju", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:252768