završni rad
Značaj održivog marketinga s obzirom na promjene u okruženju

Biuk, Matko
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Biuk, M. (2017). Značaj održivog marketinga s obzirom na promjene u okruženju (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:252768

Biuk, Matko. "Značaj održivog marketinga s obzirom na promjene u okruženju." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:252768

Biuk, Matko. "Značaj održivog marketinga s obzirom na promjene u okruženju." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:252768

Biuk, M. (2017). 'Značaj održivog marketinga s obzirom na promjene u okruženju', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 23.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:252768

Biuk M. Značaj održivog marketinga s obzirom na promjene u okruženju [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2017 [pristupljeno 23.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:252768

M. Biuk, "Značaj održivog marketinga s obzirom na promjene u okruženju", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:252768

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.