Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Brgić, S. (2017). Ostvarivanje zadovoljstva i lojalnosti potrošača na primjeru poduzeća DM-drogerie markt (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:752083
Brgić, Samantha. "Ostvarivanje zadovoljstva i lojalnosti potrošača na primjeru poduzeća DM-drogerie markt." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:752083
Brgić, Samantha. "Ostvarivanje zadovoljstva i lojalnosti potrošača na primjeru poduzeća DM-drogerie markt." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:752083
Brgić, S. (2017). 'Ostvarivanje zadovoljstva i lojalnosti potrošača na primjeru poduzeća DM-drogerie markt', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:752083
Brgić S. Ostvarivanje zadovoljstva i lojalnosti potrošača na primjeru poduzeća DM-drogerie markt [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2017 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:752083
S. Brgić, "Ostvarivanje zadovoljstva i lojalnosti potrošača na primjeru poduzeća DM-drogerie markt", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:752083