završni rad
Analiza komunikacijskih aktivnosti Nacionalnog parka Brijuni

Natali Kenđel (2015)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Podaci o radu
NaslovAnaliza komunikacijskih aktivnosti Nacionalnog parka Brijuni
AutorNatali Kenđel
Voditelj/MentorDražen Alerić (mentor)
Sažetak rada
Nacionalni park Brijuni je otočje smješteno u Jadranskom moru, odnosno zapadno od istarske obale nasuprot mjesta Fažane. Sastoje se od 14 otoka i otočića, a prostiru se na 33,9km. Nacionalni park Brijuni vrijedan su element istarske i hrvatske prirodne te kulturno povijesne baštine. Brijuni su 27. listopada 1983. proglašeni nacionalnim parkom i omiljena su turistička destinacija, te jedna od komparativnih prednosti Republike Hrvatske. Komunikacija se može definirati kao razmjena informacija između davatelja informacije i primatelja iste informacije. Kompleksnije objašnjenje pojmadefinira ga kao složeni proces za sve psihološke i socijalne promjene u društvu kojim se razvija mentalni sklop kod čovjeka. Komunikacija u nekoj organizaciji ima za cilj promicanje proizvoda , usluga i / ili organizacije. Integrirana marketinška komunikacija predstavlja instrument komunikacije s tržištem. Marketinška komunikacija NP Brijuni, odvija se na različite načine. Ključne poruke koje se prožimaju kroz sve medije su poruke o temeljnim vrijednostima , normama i stavovima NP Brijuni, poruke o ponudi, kvaliteta i raspoloživost smještajnih kapaciteta te poruke o povijesnim činjenicama kao dio konkurentske prednosti u okviru ponude i slično.
Ključne riječiKomunikacija Nacionalni Park Brijuni Marketinška komunikacija poslovna komunikacija
Naslov na drugom jeziku (engleski)Analysis of comunication activities of National park Brijuni
Povjerenstvo za obranuErik Ružić
Dražen Alerić
Dragan Benazić
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije, Računovodstvo i revizija, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam, Poslovna informatika
SmjerMarketinško upravljanje
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivauniv.bacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-18
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
Napomenasažetak preuzet iz zaključka
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:071519
PohranioBarbara Dušan