završni rad
Uloga marketinga u održivom razvoju turizma

Christiana Popović (2017)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad...

Popović, C. (2017). Uloga marketinga u održivom razvoju turizma (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:505289

Popović, Christiana. "Uloga marketinga u održivom razvoju turizma." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:505289

Popović, Christiana. "Uloga marketinga u održivom razvoju turizma." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:505289

Popović, C. (2017). 'Uloga marketinga u održivom razvoju turizma', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 19.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:505289

Popović C. Uloga marketinga u održivom razvoju turizma [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2017 [pristupljeno 19.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:505289

C. Popović, "Uloga marketinga u održivom razvoju turizma", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:505289