Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Prančević, M. (2017). Uloga marketinga u strategiji poduzeća (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:524801
Prančević, Mirna. "Uloga marketinga u strategiji poduzeća." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:524801
Prančević, Mirna. "Uloga marketinga u strategiji poduzeća." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:524801
Prančević, M. (2017). 'Uloga marketinga u strategiji poduzeća', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:524801
Prančević M. Uloga marketinga u strategiji poduzeća [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2017 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:524801
M. Prančević, "Uloga marketinga u strategiji poduzeća", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:524801