završni rad
Analiza vizualnog identiteta poduzeća Park Plaza

Šejla Botonjić (2015)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Podaci o radu
NaslovAnaliza vizualnog identiteta poduzeća Park Plaza
AutorŠejla Botonjić
Voditelj/MentorDražen Alerić (mentor)
Sažetak rada
Analiza je provedena na osnovu „Park Plaza branding catalogue“, službenom katalogu poduzeća Park Plaza koji prikazuje sve njene radne materijale obuhvaćene vizualnim identitetom. Kako je vizualni identitet zapravo lice ili potpis svake organizacije, tvrtke ili branda, sami svjedočimo brojnim primjerima sličnih ili čak identičnim vizualnim elementima između poduzeća na globalnoj razini, s obzirom da izgradnja vizualnog identiteta nije nimalo jednostava proces. Vizualni identitet poduzeća Park Plaza je kroz službeni katalog podijeljeno u sedam kategorija obuhvaćenih vizualnim identitetom i to su: stacionarni vizualni elementi, vizualni elementi prisutni u radu recepcije, vizualni elemeti koji se nalaze u sobama, vizualni elementi kojima je obuhvaćena hrana i piće, vizualni elementi koji se koriste za različite sjednice i sastanke, vizualni elementi kojima je obuhvaćena promocija samog poduzeća i vizualni elementi koji upućuju odnosno usmjeravaju na poduzeće, tj. elementi signalizacije. Prema samoj podjeli vizualnog identiteta u sedam kategorija, možemo zakljuiti da spomenuto poduzeće itekako vodi računa o svo vizualnom identitetu i odaje dojam da im je to jedna od bitnijih stvari. Bitna im je prepoznatljivost i jedinstvenost, što dokazuju iste nijanse plave i bijele boje na svakom pojedinom elementu vizualnog identiteta. Smatram da je poduzeće Park Plaza uspješno, ne samo radi ostvarenja dobiti preko 270 milijuna eura, već i radi svog predanog rada u izgradnji vizualnog identiteta, jer to je „ono“ što podsjeća i usmjerava na spomenuto poduzeće. S mog aspeksta, kao radnice u jednom od objekata, odnosno hotela koje posjeduje Park Plaza, mogu zaključiti da poduzeće vodi računa o svom vizualnom identitetu, također vodi računa i o svojim korisnicima, tj. gostima, što rezultira i dobrim odnosima sa zaposlenicima, neovisno o njihovoj funkciji, a to pak stvara zadovoljstvo i stimulira ih za rad svakog pojedinca. Po mom mišljenju, nema se što dodati kako bi se poboljšao već dovoljno dobar vizualni identitet analiziranog poduzeća. Naprotiv, vizualni identitet poduzeća Park Plaza mogao bi mnogima, pogotovo u Hrvatskoj poslužiti kao primjer dobro izgrađenog vizualnog identiteta.
Ključne riječimarketinška komunikacija poduzeće Park Plaza vizualni identitet
Naslov na drugom jeziku (engleski)Analysis of the visual identity of the company Park Plaza
Povjerenstvo za obranuErik Ružić
Dražen Alerić
Dragan Benazić
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije, Računovodstvo i revizija, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam, Poslovna informatika
SmjerMarketinško upravljanje
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivauniv.bacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-23
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
Napomenasažetak preuzet iz zaključka
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:511499
PohranioBarbara Dušan