Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Kenđel, N. (2017). Digitalna marketinška komunikacija Nacionalnog praka Brijuni (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:851185
Kenđel, Natali. "Digitalna marketinška komunikacija Nacionalnog praka Brijuni." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:851185
Kenđel, Natali. "Digitalna marketinška komunikacija Nacionalnog praka Brijuni." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:851185
Kenđel, N. (2017). 'Digitalna marketinška komunikacija Nacionalnog praka Brijuni', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:851185
Kenđel N. Digitalna marketinška komunikacija Nacionalnog praka Brijuni [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2017 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:851185
N. Kenđel, "Digitalna marketinška komunikacija Nacionalnog praka Brijuni", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:851185