diplomski rad
Promocija usluga u turizmu

Željka Horvat (2015)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Podaci o radu
NaslovPromocija usluga u turizmu
AutorŽeljka Horvat
Voditelj/MentorLenko Uravić (mentor)
Sažetak rada
U ovom radu razmatra se pojam, suština i značaj primjene politike promocije u turizmu, kako s makro, tko i s mikro nivoa. U radu su izneseni teorijski aspekti promocije, kao elementa marketinškog miksa, a politika promocije analizirana je i na konkretnom primjeru iz prakse i to hotelijerskom poduzeću Arenaturist d.d.. Promocija u turizmu predstavlja proces komunikacije između ponuđača i korisnika turističkog proizvoda/usluge, a cilj joj je informirati, stvoriti interes, izgraditi dobar imidž te uvjeriti i potaknuti turističku potražnju na kupovinu. Svaka zemlja koja turističkoj djelatnosti pruža veći značaj u svom ekonomskom razvoju, mora politici promocije posvetiti punu pažnju. Suvremeno turističko tržište nalaže kreativnost u promociji, praćenje trendova, primjenu novih tehnologija i uvođenje inovacija
Ključne riječimarketing usluga turizam turističko tržište promocija promotivni splet marketinška komunikacija hotelijerstvo trendovi u turizmu
Naslov na drugom jeziku (engleski)Promotion of services
Povjerenstvo za obranuDražen Alerić
Lenko Uravić
Erik Ružić
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financijski management, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam i razvoj, Poslovna informatika
SmjerMarketinško upravljanje
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag.oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-21
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
This paper examines the very essence, means and importance for applying the promotion policy in tourism, from macro and micro level. The paper brings theoretical aspects of promotion, as one of the element of the marketing mix. The promotion policy is also analyzed on a concrete example from practice, which represents hospitality company Arenaturist d.d.. Promotion in tourism represent communication process between suppliers and users of tourist product/service, and the objective of promotion is to inform, to create interest, to create a good image, to convince and to encourage the purchase of tourist demand. Every country that tourist activity provides greater importance in economic development, must devote full attention to promotion policy. Modern tourist market requires creativity in promotion, tracking trends, application of new technologies and introduction of innovations.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)marketing services tourism tourist market promotion promotional mix marketing communication hotel industry trends in tourism
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:718634
PohranioBarbara Dušan