Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Ćorić, I. (2015). Motivi i stavovi u ponašanju kupaca usluga (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:609865
Ćorić, Izabela. "Motivi i stavovi u ponašanju kupaca usluga." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:609865
Ćorić, Izabela. "Motivi i stavovi u ponašanju kupaca usluga." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:609865
Ćorić, I. (2015). 'Motivi i stavovi u ponašanju kupaca usluga', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 03.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:609865
Ćorić I. Motivi i stavovi u ponašanju kupaca usluga [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2015 [pristupljeno 03.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:609865
I. Ćorić, "Motivi i stavovi u ponašanju kupaca usluga", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:609865