Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Matohanca, M. (2018). Korištenje psiholoških cijena u marketingu (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:161657
Matohanca, Martina. "Korištenje psiholoških cijena u marketingu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:161657
Matohanca, Martina. "Korištenje psiholoških cijena u marketingu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:161657
Matohanca, M. (2018). 'Korištenje psiholoških cijena u marketingu', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 02.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:161657
Matohanca M. Korištenje psiholoških cijena u marketingu [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2018 [pristupljeno 02.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:161657
M. Matohanca, "Korištenje psiholoških cijena u marketingu", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:161657