Naslov Korištenje novih tehnologija u internoj komunikaciji
Naslov (engleski) Usage of new technologies in internal communication
Autor Andrea Ožeg
Mentor Erik Ružić (mentor)
Član povjerenstva Dragan Benazić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Erik Ružić (član povjerenstva)
Član povjerenstva Dražen Alerić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Jurja Dobrile u Puli (Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković") Pula
Datum i država obrane 2018-09-17, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing
Sažetak U ovom se radu razmatraju nove tehnologije koje se danas koriste u svrhu interne komunikacije. Interni marketing podrazumijeva marketinške napore poduzeća koji su usmjereni prema zaposlenicima s ciljem izbora, motiviranja i zadržavanja najboljih ljudi koji će obavljati svoje poslove na najbolji mogući način. Interna komunikacija predstavlja najvažniji element internog marketinga, stoga joj je potrebno obratiti veću pozornost. Ako poduzeće prepozna važnost internog tržišta, tada može biti sigurno da će i eksterno tržište biti zadovoljeno. Posebna važnost internog marketinga može se prepoznati u uslužnim djelatnostima.
Komunikacijska sredstva kojima se danas održava odnos sa zaposlenicima dijele se u dvije skupine, tu spadaju tradicionalna komunikacijska sredstva i online komunikacijska sredstva.
U radu se posebno osvrće na društvene mreže koje su danas posebno dizajnirane za internu komunikaciju, online videa, e-poštu i newslettere koji su nositelji aktivnosti i temelj marketinškog programa e-pošte.
U radu se osim navedenih alata za internu komunikaciju opisuju i mobilne aplikacije koje služe za internu komunikaciju, upravo one su postale izuzetno važne s obzirom da tržište pametnih telefona neprestano raste.
U radu se može vidjeti da su današnji hoteli prepoznali važnost interne komunikacije. Tako su grupacije poput Jadranka d.d. Mali Lošinj, Jadran d.d. Crikvenica, Plava laguna d.d. Poreč i Valamar Riviera Poreč jasno istaknule kako dobra interna komunikacija svakako ima veliki utjecaj i na samu konkurentnost njihovih hotela na tržištu. Gotovo svi novi oblici interne komunikacije koriste se u jednom ili u više hotela.
Sažetak (engleski) This paperwork discusses the new technologies that are used nowadays for an internal communication. Internal marketing alludes to marketing efforts of the employee-oriented enterprises with a purpose of choosing, motivating and keeping the best employees who will do their jobs in the best possible way. Internal communication is the most important element of an internal marketing, so it requires more attention. If the enterprise recognizes the importance of the internal market, then it can be certain that the external market will be satisfied. Particular importance of an internal marketing can be recognized in service activities.
Communication tools used for making interactions among employees are divided into two groups, traditional communication tools and online communication tools. This paperwork focuses on social media that are specially designed for an internal communication, online video, email and newsletters, which are the most important part and the foundation of a marketing e-mail program.
Apart from the tools for internal communication mentioned above, mobile applications for internal communication are also described because they have become extremely important since the smart phone market is incessantly growing.
The paperwork shows that nowadays hotels have recognized the importance an of internal communication. Therefore, groups like Jadranka d.d. Mali Lošinj, Adriatic d.d. Crikvenica, Plava laguna d.d. Poreč and Valamar Riviera Poreč clearly emphasized that good internal communication certainly has a great influence on the competitiveness of their hotels on the market. Almost all new forms of an internal communication are found to be used in one or more hotels.
Ključne riječi
Interni marketing
interna komunikacija
interno tržište
komunikacijska sredstva
Jadranka d.d. Mali Lošinj
Jadran d.d. Crikvenica
Plava laguna d.d Poreč
Valamar Riviera Poreč
Ključne riječi (engleski)
Internal marketing
internal communication
internal market
communication tools
Jadranka d.d. Mali Lošinj
Adriatic d.d. Crikvenica
Plava laguna d.d Poreč
Valamar Riviera Poreč
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:137:472135
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Financijski management, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam i razvoj, Poslovna informatika Smjer: Marketinško upravljanje Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra ekonomije (mag.oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2018-09-23 16:50:15