Fundek, S. (2018). UVOĐENJE ODRŽIVOG MARKETINGA U POSLOVANJE PODUZEĆA (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:784919
Fundek, Sanja. "UVOĐENJE ODRŽIVOG MARKETINGA U POSLOVANJE PODUZEĆA." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:784919
Fundek, Sanja. "UVOĐENJE ODRŽIVOG MARKETINGA U POSLOVANJE PODUZEĆA." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:784919
Fundek, S. (2018). 'UVOĐENJE ODRŽIVOG MARKETINGA U POSLOVANJE PODUZEĆA', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 13.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:784919
Fundek S. UVOĐENJE ODRŽIVOG MARKETINGA U POSLOVANJE PODUZEĆA [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2018 [pristupljeno 13.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:784919
S. Fundek, "UVOĐENJE ODRŽIVOG MARKETINGA U POSLOVANJE PODUZEĆA", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:784919