završni rad
UVOĐENJE ODRŽIVOG MARKETINGA U POSLOVANJE PODUZEĆA

Fundek, Sanja
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Citirajte ovaj rad

Fundek, S. (2018). UVOĐENJE ODRŽIVOG MARKETINGA U POSLOVANJE PODUZEĆA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:784919

Fundek, Sanja. "UVOĐENJE ODRŽIVOG MARKETINGA U POSLOVANJE PODUZEĆA." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:784919

Fundek, Sanja. "UVOĐENJE ODRŽIVOG MARKETINGA U POSLOVANJE PODUZEĆA." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:784919

Fundek, S. (2018). 'UVOĐENJE ODRŽIVOG MARKETINGA U POSLOVANJE PODUZEĆA', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 04.12.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:784919

Fundek S. UVOĐENJE ODRŽIVOG MARKETINGA U POSLOVANJE PODUZEĆA [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2018 [pristupljeno 04.12.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:784919

S. Fundek, "UVOĐENJE ODRŽIVOG MARKETINGA U POSLOVANJE PODUZEĆA", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:784919

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.