Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Kalčić, T. (2018). Uloga i važnost fotografije u digitalnom marketingu (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:649921
Kalčić, Tea. "Uloga i važnost fotografije u digitalnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:649921
Kalčić, Tea. "Uloga i važnost fotografije u digitalnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:649921
Kalčić, T. (2018). 'Uloga i važnost fotografije u digitalnom marketingu', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:649921
Kalčić T. Uloga i važnost fotografije u digitalnom marketingu [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2018 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:649921
T. Kalčić, "Uloga i važnost fotografije u digitalnom marketingu", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:649921