diplomski rad
Analiza pozivnog centra telekomunikacijskog poduzeća T-com

Damir Kalaš (2015)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Podaci o radu
NaslovAnaliza pozivnog centra telekomunikacijskog poduzeća T-com
AutorDamir Kalaš
Voditelj/MentorDražen Alerić (mentor)
Sažetak rada
Pozivni centar je centralno mjesto za prikupljanje i distribuciju svih relevantnih informacija, neizbježan je dio strategije naprednog odnosa s korisnicima sustava. Pozivni centar je tehnološko rješenje za učinkovitu i efektivnu komunikaciju s velikim brojem korisnika, odnosno posluţivanje dolaznih entiteta u sustavu pozivnog centra. U ovom radu prikazano je kako i na koji način funkcionira pozivni centar T-COM poduzeća, te što se želi postići sa primjenom pozivnih centara. Prikazano je na koji naĉin se zaposlenici i njihovi nadređeni koriste CRM sustavom u sklopu pozivnog centra, te kako i na koji način se primjenom takvih sustava poslovanja lakše i brže povećava samo zadovljstvo korisnika, njegov stupanj lojalnosti i profitabilnosti, te kakvu i koliku korist ima samo poduzeće od primjene CRM sustava poslovanja. Objašnjeni su postupci i preduvjeti koji se moraju ispuniti za poslovanje pozivnog centra i CRM sustava, te je prikazano što znači korisnik u današnjem poslovnom svijetu te koliko je važnost korisnika i kupaca za ukupno poslovanje i imidž samog poduzeća.
Ključne riječiKlijenti odnosi s kupcima T-com CRM sustav
Naslov na drugom jeziku (engleski)Analysis of call center comapny T- Hrvatski Telecom
Povjerenstvo za obranuErik Ružić (član povjerenstva)
Dražen Alerić (član povjerenstva)
Ariana Nefat (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financijski management, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam i razvoj, Poslovna informatika
SmjerMarketinško upravljanje
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag.oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-30
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Call Center is a central location for the collection and distribution of all relevant information, an essential part of the strategy of advanced customer relationship systems. Call center is a technology solution for the efficient and effective communication with a large number of users, and serving incoming entities in the system call center. This paper shows how and in what way does the call center T-COM company, and what is to be achieved with the implementation of call centers. Shown is the way in which employees and their supervisors used CRM system as part of the call center, and how and in what manner the application of such systems business easier and faster increases easier and faster users satisfaction, its degree of loyalty and profite, and what and how much is the benefit of the Company with the CRM application systems business. It explains the procedures and requirements that must be met for a business call center and CRM system, and has shown what it means to be a costumer in today's business world and how the grantee and the importance of customers for the overall business and brand image of the company.
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:440056
PohranioBarbara Dušan