završni rad
Igra djece predškolske dobi

Nives Moscarda (2015)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Podaci o radu
NaslovIgra djece predškolske dobi
AutorNives Moscarda
Voditelj/MentorIva Blažević (mentor)
Sažetak rada
U ovom radu prikazan je značaj i važnost dječje igre. Igra u dječjoj dobi je ključni faktor u razvoju djeteta. Igra predstavlja najznačajniji put razvoja ličnosti djeteta, koja kao takva mora biti pratnja, dopuna i dio života predškolskog djeteta. Igra je za predškolsko dijete najprirodniji i najlakši način učenja, zbog toga jer je dijete u igri motivirano i emocionalno angažirano. Djetinjstvo je bez sumnje najznačajniji i najbogatiji razvojni period svakog djeteta. Ono što dijete doživi i osjeti u djetinjstvu ostavlja trag i značaj za cijeli život, određuje kako će se pojedinac razvijati u budućnosti. Cilj je ovog rada prikazati značenje igre u životu svakog pojedinca, kroz njenu povijest, karakteristike i obilježja igre, do njene klasifikacije i utjecaja igre na cjelokupni psihofizički razvoj djeteta. Igra u životu predškolskog djeteta ne smije zaostati nad drugim bitnim životnim čimbenika kao što su ljubav, zaštita i hrana. Time vrlo značajnu ulogu ima odgojitelj, čija je dužnost učiniti sve što je u mogućnosti da igra za dijete predškolske dobi bude i ostane trajna vrijednost.
Ključne riječidjeca predškolske dobi igra povjesni razvoj klasifikacija utjecaj na razvoj djece
Naslov na drugom jeziku (engleski)Play of preschool children
Povjerenstvo za obranuZlatko Tkalčec
Iva Blažević
Loris Benassi
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet za odgojne i obrazovne znanosti
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Kineziologija
Kineziološka edukacija
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Pedagogija
Pedagogija ranog i predškolskog odgoja
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaPreškolski odgoj (na hrvatskom i talijanskom jeziku)
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) predškolskog odgoja
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. praesc. educ
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-12-04
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
In this work it is shown the importance and the character of the children's play. The play is the crucial factor in the development of the child in its childhood. The play represents the most important way of the personnality development of the child, which should be the companion and the supplement of the prescholar's child life. The play, for the prescholar, is the easiest and the most natural way of learning, due to the fact that the child is motivated and emotionally engaged in the game. The childhood is, no doubt, the most remarkable and the richest period of each child. The experience in that period of child's life leaves the trace on the life as a whole, determines the way the person will be progressing in the future. The aim of this work is to show the importance of play in the life of the indivudual, through its history, characteristics, traits of play, 'till its classification and its influence on the complete psychological and physical development of the child. The play in the prescholar's life is not supposed to fall behind other important life factors such as love, protection and food. There is a huge role of the educator whose duty is to do his best in making the play - the constant value of prescholar's life.
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:184763
PohranioAleksandar Ćatić