završni rad
Komunikacijske aktivnosti na društvenim mrežama na primjeru poduzeća "Nivea"

Tea Penezić (2015)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Podaci o radu
NaslovKomunikacijske aktivnosti na društvenim mrežama na primjeru poduzeća "Nivea"
AutorTea Penezić
Voditelj/MentorDražen Alerić (mentor)
Sažetak rada
Nivea je jedna od vodećih međunarodnih tvrtki za njegu kože. Bliski su s potrošačima te nude neodoljive inovativne proizvode. Nivea spada pod kozmetičku tvrtku Beiersdorf koja ima sjedište u Zagrebu te zapošljava oko 45 zaposlenika. Osim Nivee ima i poznate brandove poput Eucerina, Labello, Atrix i Hansaplast. Žele biti tvrtka broj jedan u njezi kože, Nivea kao takva predstavlja brand koji je stekao najveće povjerenje potrošača od bilo koje druge navedene marke za njegu kože. Nivea predstavlja bliskost, povjerenje i učinkovite proizvode za njegu kože. Istraživanja su pokazala u 2014. godini da su potrošači u 12 europskih zemalja odabrali Niveu kao najpoznatiji brand za njegu kože. Ova činjenica potvrđuje da je Nivea globalni lider na tržištu za njegu kože. Nivea ima četiri temeljne vrijednosti koje su oblikovale njihovu korporativnu kulturu od samih početaka, a relevantne su i danas. Vrijednosti djeluju kao vodilja i osiguravaju da se u tvrtki svi dobro razumiju. Četiri temeljne vrijednosti koje ističu jesu jednostavnost, hrabrost, briga i povjerenje. Cilj im je ostvariti što bolje rezultate u budućnosti. Vizija je da postanu broj jedan na području njege kože. Nivea kao kompanija osim za brigu svojih zaposlenika i kupaca, vodi brigu i o promidžbi. Promidžba je odlučujući faktor u uspješnosti same tvrtke. Proteklih godina razvojem društvene mreže Facebook raste i smisao za promidžbu putem ovakvog medija. Facebook koncept je u početku bio jednostavan ali se tijekom godina sve više razvijao i postajao sve privlačniji korisnicima i tvrtkama kao što je Nivea. Facebook prenosi informacije brzo i jednostavno te omogućuje obavijesti prilikom bilo kakve nove novosti ili događanja. Profili na Facebooku uključuju i dvije vrste usluga razmjene poruka : prvi je privatni sustav, vrlo je sličan uslugama elektroničke pošte, i drugi je javni sustav tzv. „zid“ na kojemu „prijatelji“ ostavljaju svoje komentare koji su vidljivi i ostalim korisnicima. Obično se na „zidu“ nalaze kratke poruke koje odražavaju osjećaje ili zapažanja koje se odnose na zajedničke aktivnosti među „prijateljima“ ili koje upozoravaju na nekakve događaje ili druge web stranice. Upravo ova mogućnost je stvorila da Nivea vrlo brzo napreduje i da Facebook stranicu pretvori u golemu izravno promidžbu i komunikaciju s kupcima. Putem te stranice direktno mogu dobiti mišljenja i zapažanja korisnika o novom ili starom proizvodu ili nekakvoj promjeni u liniji proizvoda. Prednosti Facebooka puno su izraženije od nedostataka jer korisnicima pružaju korištenje niza alata za lakše pregovaranje, dogovaranje i za izraz vlastitog mišljenja na određenu objavu ili fotografiju. Facebook postaje je sve važniji dio razvojnog procesa suvremene komunikacije danas i u budućnosti.
Ključne riječiKomunikacijske aktivnosti društveni mediji Facebook Nivea
Naslov na drugom jeziku (engleski)Communication activities on social networks on the example of Nivea enterprise
Povjerenstvo za obranuErik Ružić (član povjerenstva)
Dražen Alerić (član povjerenstva)
Dragan Benazić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije, Računovodstvo i revizija, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam, Poslovna informatika
SmjerMarketinško upravljanje
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivauniv.bacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-18
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
Napomenasažetak preuzet iz zaključka
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:449515
PohranioBarbara Dušan