Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Stošić, I. (2018). Povezanost segmentacije tržišta i ponašanja potrošača (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:894980
Stošić, Iva. "Povezanost segmentacije tržišta i ponašanja potrošača." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:894980
Stošić, Iva. "Povezanost segmentacije tržišta i ponašanja potrošača." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:894980
Stošić, I. (2018). 'Povezanost segmentacije tržišta i ponašanja potrošača', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 03.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:894980
Stošić I. Povezanost segmentacije tržišta i ponašanja potrošača [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2018 [pristupljeno 03.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:894980
I. Stošić, "Povezanost segmentacije tržišta i ponašanja potrošača", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:894980