diplomski rad
Marketinški brendovi i tematizirano hotelijerstvo

Dunja Milin (2019)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet za interdisciplinarne, talijanske i kulturološke studije
Citirajte ovaj rad...

Milin, D. (2019). Marketinški brendovi i tematizirano hotelijerstvo (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:874340

Milin, Dunja. "Marketinški brendovi i tematizirano hotelijerstvo." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:874340

Milin, Dunja. "Marketinški brendovi i tematizirano hotelijerstvo." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:874340

Milin, D. (2019). 'Marketinški brendovi i tematizirano hotelijerstvo', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 27.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:874340

Milin D. Marketinški brendovi i tematizirano hotelijerstvo [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2019 [pristupljeno 27.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:874340

D. Milin, "Marketinški brendovi i tematizirano hotelijerstvo", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:874340