Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Vukomanović, E. (2015). Usluge i važnost upravljanja odnosmo s klijentima u kulturi i turizmu (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:651057
Vukomanović, Ena. "Usluge i važnost upravljanja odnosmo s klijentima u kulturi i turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:651057
Vukomanović, Ena. "Usluge i važnost upravljanja odnosmo s klijentima u kulturi i turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:651057
Vukomanović, E. (2015). 'Usluge i važnost upravljanja odnosmo s klijentima u kulturi i turizmu', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:651057
Vukomanović E. Usluge i važnost upravljanja odnosmo s klijentima u kulturi i turizmu [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2015 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:651057
E. Vukomanović, "Usluge i važnost upravljanja odnosmo s klijentima u kulturi i turizmu", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:651057