Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Bulešić, K. (2018). Utjecaj oglašavanja na ponašanje u kupovini (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:168053
Bulešić, Kristina. "Utjecaj oglašavanja na ponašanje u kupovini." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:168053
Bulešić, Kristina. "Utjecaj oglašavanja na ponašanje u kupovini." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:168053
Bulešić, K. (2018). 'Utjecaj oglašavanja na ponašanje u kupovini', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:168053
Bulešić K. Utjecaj oglašavanja na ponašanje u kupovini [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2018 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:168053
K. Bulešić, "Utjecaj oglašavanja na ponašanje u kupovini", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:168053